Iloto yesikolo: ukuhleka kunye namabhaso aqinisekisiwe!

Iimpawu zokusekwa kweqela labantwana kwisikolo samabanga aphantsi

Kubantwana besikolo abancinci, olona hlobo lubalaseleyo lomsebenzi kumdlalo. Umntwana uzama iindima zentlalo ngokudlala, ifakiwe kwinkqubo yobudlelwane boluntu. Kwangaxeshanye, kuyaphawuleka, что главным мотивом таких дидактических игр является не манипуляции с предметами, а общение детей друг с другом, их взаимодействие.

Используя дидактические игры для сплочения детского коллектива необходимо учитывать, что сплочение происходит постепенно и проходит разные стадии. Поэтому в каждом классе цели и задания, реализуемые в ходе работы над сплочением коллектива, значительно отличаются друг от друга

Педагогу важно это учитывать при выборе игры, ориентируясь на те результаты, которые он планирует получить после ее проведения

Слайды и текст этой презентации

Слайд 3Притча Две женщины брали воду из колодца.

Подошла к ним третья. И старенький старичок на камушек отдохнуть

присел. Вот говорит одна женщина другой: – Мой сынок ловок да силен, никто с ним не сладит. – А мой поёт, как соловей. Ни у кого голоса такого нет, – utsho omnye. Owesithathu uthe cwaka. – Kutheni ungathethi ngonyana wakho?? - abamelwane bakhe bayambuza. – Ingaba ndingathini? - utsho umfazi. - Akukho nto ikhethekileyo ngaye. Bathabatha ke iiemele zizele abafazi, bahamba. Kwaye ixhego lisemva kwabo. Abafazi bayeza, Yeka. Izandla zam zibuhlungu, ukutshiza kwamanzi, Umqolo wam ubuhlungu. Ngequbuliso abafana abathathu babaleka besiza ngakuwe. Omnye uwela phezu kwentloko yakhe, uhamba njengevili - abafazi bayamncoma. Omnye umntu ucula ingoma, uphalaza njenge-nightingale - abafazi bamphulaphula. Wabaleka owesithathu waya kunina, взял у неё вёдра тяжёлые и потащил их. Спрашивают женщины старичка: – Ну что? Каковы наши сыновья? – А где же они? – отвечает старик. – Я только одного сына вижу.

Isilayidi 5 yenza ububi uncumo ulonwabo nceda inyaniso imbeko imbeko isisa intlonipho uthando ikratshi inzondo inkohlakalo ukungakhathali ubumnyama makrik intlupheko yomoya ukungcatsha Ubuxoki inkohliso

Isilayidi 6Ngoko yintoni isenzo??ISENZO - Inokuba yinto entle okanye embi;Ngezenzo

ngokusekelwe kumaxabiso;Isenzo, ehambelana nemithetho nemigaqo.

Isilayidi 9 UKHETHO LWAKHOUkunceda umntu owalupheleyo xa enqumla indlela. Abafundi bayapha

iintyatyambo zikatitshala. Umntwana uncedisa umama wakhe ngomsebenzi wasekhaya, umfundi akakwenzi oko

inika ithuba umntu omdala kwizithuthi zikawonke-wonke;Abantwana abadala bakhubekisa abancinci Abafundi babaleka ecaleni kwepaseji baze bagibisele iimpepha zeelekese

egudileyo, phazamisa, ukuba nobubele, уступать местоИгра «Хорошо – Плохо» жадничать,

кричать, быть вежливым, быть равнодушным к чужой беде, помогать, смеяться когда кто-то упал, помочь встать, извиниться, tyhala, biza amagama, qhula, ngxola,nceda abantwana,

Slide 11 Ndivuka ekuseni. Ndihlambe ubuso bam... Ndizibiza ngamagama. Ndixukuxa amazinyo, Nditya isidlo sakusasa... ndiyaphuma

улицу… Сажусь в грязную лужицу… Я самый аккуратный… Я на

улице гуляю… Фантики везде кидаю… Всех ребят я обижаю… Я люблю повеселиться… Прыгать, baleka ujikeleze kwaye ucaphuke ... slurp phezulu etafileni. Kwaye ubaleke unganxibanga zihlangu...

Umdlalo "Unako - awukwazi"

Amanqanaba okwakhiwa kweqela labantwana abakwizikolo zamabanga aphantsi

1 Iklasi

IN 1 классе коллектив находится на стадии зарождения. Дети мало знают друг о друге, не имеют налаженных коммуникативных связей между собой. Учитель может предлагать им игры, которые помогут ближе познакомиться, установить приятельские отношения и даже объединиться в микрогруппы (на принципах интуитивной симпатии).

2 Iklasi

2 iklasi lixesha lokusekwa kweziseko zeqela. Kukweli nqanaba apho iingxabano phakathi kwabantu zihlala zivela ngokusekwe kwizikhokelo zexabiso ezahlukeneyo ebantwaneni, могут появиться «изолированные» школьники. Еще одной проблемой является проявление психологических барьеров: если первоклассники ведут себя искренне и открыто, то во втором классе у детей может возникнуть замкнутость, страхи, истеричность.

Дидактические игры, проводимые с второклашками, должны быть направлены на формирование общих правил поведения в коллективе, выработку навыков взаимодействия, решение и предупреждение конфликтных ситуаций, преодоление психологических проблем.

3 Iklasi

IN 3 классе происходит сплочение коллектива. Дети готовы выполнять общественные поручения в классе, проявляют заинтересованность в совместной деятельности. Вместе с тем именно в этот период наиболее полно раскрываются личностные качества каждого ребенка, дети осознают свою индивидуальность.

При выборе дидактических игр для данного этапа необходимо отдавать предпочтение тем, nto leyo eya kwenza ukuba umntwana azive eyinxalenye yeqela, bonisa ukubaluleka kwemisebenzi yakhe kwiklasi yonke, khuthaza abantwana ukuba bazibandakanye namaqela ukuze bafezekise iinjongo zabo, bonisa inkxaso omnye komnye.

4 Iklasi

Abafundi 4 iklasi inokubonakaliswa njengeqela elibunjiweyo, члены которого проявляют заинтересованность в социально значимой деятельности и могут давать оценку поведения своих одноклассников, нести общую ответственность. Kukho i-asethi kwiqela elinjalo, okhokela ubomi beklasi, abantwana abaneminqweno yobunkokeli babalasele.

Kwimidlalo yemfundo, ibanjwe 4 iklasi, нужно предлагать детям выступать в качестве организатора, учить их взаимопониманию и умению координировать свои поступки с одноклассниками, согласовывать общее поведение. Imidlalo ecetyiswayo, apho abantwana besikolo kufuneka beze nendlela yokuphumeza umsebenzi abawunikiweyo, ube nethuba lokuzikhethela eyakho indlela yokwenza

Kufanelekile ukunikela ingqalelo kwisicwangciso semidlalo kunye nokuhamba ukusuka kwiimeko zabantwana ukuya kwiimeko eziphathekayo

Imidlalo yomanyano ye 3 iklasi

Nceda umntwana wakho aveze ubuntu bakhe, проявить свои склонности поможет игра «Автопортрет». Детям дается задание нарисовать себя в необычной форме: вместо глаз изобразить то, чем нравится любоваться, вместо рта — любимую пищу, endaweni yeenwele, into athanda ukucinga ngayo, njl.. Emva kokugqiba umsebenzi, unokulungiselela umboniso wemizobo.

Omnye umdlalo wolu hlobo ngumdlalo "Ikhadi loShishino". Abantwana bayamenywa ukuba bathathe imayikrofoni bachaze amagama abo. Xa wonke umntu okwisangqa ekwenza oko, Qalela ekuqaleni, kodwa ulwazi malunga naloo nto sele longezwe kwigama, Ingaba bangakanani. Emva koko kwakhona, но уже говорят и том, что лучше всего умеют делать. Игру можно продолжать сколько угодно, давая ребятам все новые задания: какую музыку любят слушать, какую книгу читают и т.д.

Чтобы донести детям мысль о том, что хоть они все разные, необходимо держаться вместе, быть единым целым, рекомендуется провести игру «Виноград». Abantwana bayamenywa ukuba bajonge isipha seediliya, vuna iidiliya zibe mnye, udle;. Emva koko kukho ingxoxo malunga, ukuba iidiliya zinokwahluka kancinci ngobukhulu, ifomu, umthunzi, kodwa xa bebonke benza iqela, apho banamathele ngokuqinileyo. Abantwana kufuneka bakhuthazwe ukuba bacinge ngemibuzo:

  • Ukuba iidiliya zikhule ngokwahlukeneyo, umntu angazibona?
  • Что будет с виноградинкой, если она будет держаться на веточке некрепко?
  • Как ветру легче сорвать виноградинку с ветки: когда она отдельно или в составе большой грозди?

Наглядно увидеть, ukuba isiphumo sesizathu esiqhelekileyo sixhomekeke kwigalelo, into eyenziwa lilungu ngalinye leqela, Abantwana baya kuba nako ukudlala "Imifanekiso yomlingo". Yahlula-hlula abantwana babe ngamaqela. Wonke umntu ufumana iphepha kunye neempawu ezinemibala. Umsebenzi unikwe ukuzoba usapho lwabaphambukeli (okanye iingcuka, imivundla, njl.). Okokuqala kufuneka ubonise umama wakho. Emva koku, abantwana batshintshiselana ngamagqabi baze bazobe utata., emva koko baphinde batshintshe baze baqhubeke bezoba amanye amalungu entsapho. Oku kuyaqhubeka kude kube ngoko, пока листочки с рисунками не вернутся к своим хозяевам. После этого все рисунки рассматриваются и выделяются самые лучшие. Авторы этих работ называют, кого именно они рисовали.

Еще одним вариантом игр на сплочение детей 6-10 лет является упражнение «Смешной рисунок». Школьники делятся на две команды. Они будут рисовать, Umzekelo, корову. Umthathi-nxaxheba wokuqala uvale amehlo kwaye ucelwe ukuba azobe intloko.. Abanye bayatshintshana ngokuzalisa iinkcukacha ezingekhoyo.. Emva koko bavavanya isiqhamo semigudu yabo edibeneyo.

Abantwana baya kufunda imigaqo yentsebenziswano kunye nokukwazi ukwenza izenzo ezidibeneyo kumdlalo othi "Siamese Twins". Amakhwenkwe kufuneka ahlukane abe ngababini.. В каждой паре участники должны стать близко друг к другу, обняться за талию. Ноги, которые находятся рядом, следует скрепить веревочкой. После этого таким «близнецам» предлагается походить по классу, сесть на стул, лечь, попрыгать и т.д. Другой вариант игры — скрепить у пары учеников две руки и предложить что-то нарисовать или написать.

Есть игры, которые подталкивают детей к образованию групп. Одна из них игра «Молекулы». Каждый ребенок должен получить табличку с буквой (цифрой или рисунком). Далее дается задание:

  • составить слово;
  • составить пример;
  • составить рецепт борща и т.д.

Детям нужно не просто объединиться, но и правильно скоординировать свои действия, чтобы восстановить правильную последовательность.

Игры на сплочение коллектива для 2 iklasi

Ukudlala umdlalo othi "Molo" kunokoyisa ukungaqiniseki komntwana kunye noloyiko lokwenza into engalunganga., enye». Kuyo, abantwana bacelwa ukuba baphinde isiko lokubulisa esele lilungiselelwe. Для этого класс делится на две группы. Дети первой группы встают в круг, а участники второй группы заходят внутрь его и тоже встают по кругу, повернувшись лицом к своим одноклассникам. Таким образом должны получиться пары, которым нужно поздороваться друг с другом, повторяя за учителем его слова и движения:

После этого ребятам из внутреннего круга нужно сдвинуться вправо, ukuya kwamanye amaqabane, kwaye ndibulise kwakhona. Oku kunokuphinda-phinda amaxesha amaninzi. Kwimeko ethile, xa wonke umntu esenza ngendlela efanayo, umntwana uya kuziva njengelungu elilinganayo leqela, uya kukwazi ukuphumla kwaye ukoyise ukuba yedwa.

Abantwana abakwibanga lesibini kufuneka bafundiswe ukuba bathethe ngeemvakalelo zabo kwaye bakwazi ukuqonda imo neemvakalelo zabanye. Banalo eli thuba ngexesha lomdlalo "Injani imood". Ukwenza oku, kungcono ukucwangcisa abantwana kwisangqa kwaye ubacele ukuba baqhubeke nebinzana elithi "Umoya wam namhlanje unje...". Inokumiselwa kwisihloko esithile ukuze kuthelekiswe: ixesha lonyaka, umbala, intyatyambo, isilo, njl.. Ukubonisa impendulo yomzekelo, Utitshala uthetha kuqala. Ekupheleni komdlalo unokuba nengxoxo, chaza, ngubani onomsindo okanye olusizi namhlanje kwaye ngoba, kwaye umeme abantwana ukuba bancede abo bafunda nabo baphucule isimo sabo sengqondo.

Ukuba abantwana eklasini abakakwazi okanye baneentloni zokuvakalisa iimvakalelo zabo ngamazwi, Ungacebisa ukuba usebenzise inkangeleko yobuso kule nto, ukuma, izijekulo. Kumdlalo othi "I-Mushroom Picking" kufuneka ukhethe i-mushroom picker, kwaye umeme abanye abafundi ukuba babonise nayiphi na ikhowa, kodwa, чтобы по его виду было понятно съедобный он или нет. Грибник, рассматривая замерших детей, должен их разделить на две группы. После этого можно предложить детям высказаться, почему они захотели изображать именно такой гриб.

Для выработки первичных навыков взаимодействия подходит игра «Корабли и скалы». Школьников нужно разделить на две группы. Abanye baya kuba "ngamatye" - kufuneka bazimise bejikeleze igumbi kwaye bahlale phantsi. Amalungu elinye iqela "ziinqanawa", kufuneka bavale amehlo kwaye baqale ukujikeleza iklasi ngendlela esiphithizelayo. Если такой «кораблик» будет приближаться к какой-то «скале», то ребенку, который ее изображает, нужно зашипеть, имитируя звук морского прибоя. Всем участникам необходимо постараться избежать кораблекрушения.

После игры важно обсудить случаи столкновения и поговорить о товарищеской поддержке, nto leyo enceda ukuphepha iingxaki. Ngokwahlukileyo, kufuneka ubonise ukuziphatha kwabafana, ongakhange enze naziphi na izandi ngokuthe ngqo, ukuze "inqanawa" ingqubane nabo (ukuba oku kwenzekile)

Ngexesha lengxoxo, eminye imigaqo yokuziphatha kwiqela inokuphuhliswa.: musani ukuhlupha omnye komnye, bonelela ngoncedo, njl..

Fundisa abantwana imithetho jikelele yokuziphatha, Ungaphuhlisa amandla okwenza ngokwemodeli enikiweyo ngexesha lomdlalo wamabanga aphantsi "Umdlalo omnandi wamaSpoons". Abantwana ba-squat benze isangqa kwaye babeke izandla zabo ngasemva. Внутри круга разложены ложки, количество которых на один меньше, чем количество участников. Задание для ребят: при слове «ложка» они должны взять в руки по одной ложке. Ngubani kwiqela ongayi kuba nexesha lokwenza oku?, uyawushiya umdlalo aze asuse icephe elinye kwisangqa. Ekugqibeleni, oyena mfundi unenkathalo nokhutheleyo ufanele ahlale. Kungcono ukuba ungabizi amagama abantwana ngexesha lomdlalo., kwaye uxelele ibali malunga neepuni okanye intsapho yaseLozhkin.

Ukufundisa abantwana ukuba bafumane indlela efanelekileyo yokuphuma kwiimeko zongquzulwano, unokudlala nabo umdlalo othi "Isiqithi seNgqungquthela".. Ukuba kuyenzeka, ke kuyafaneleka ukusebenzisa imihlobiso ukudala umoya ofanelekileyo. Abantwana besikolo bayaxelelwa, ukuba basesiqithini, abahlali basoloko bexabana, ngokuba abayazi, indlela yokuziphatha ngokuchanekileyo. Abantwana bayakhuthazwa ukuba bazame ukubaxolelanisa, ukunika indlela yokuphuma kule meko:

  • umntwana wawela equleni kwaye unina wamthethisa ngenxa yoko, ukuba ugcobe iblukhwe yakhe entsha;
  • мальчик не хочет делиться с детьми своими игрушками;
  • девочка порвала книгу у подружки;
  • ребенок поставил подножку своему товарищу и т.д.

После обсуждения подобных конфликтов, imithetho inokuqulunqwa, indlela yokuziphatha kwiqela.

Ilotho yosuku lokuzalwa kubantwana kwivesi

Amakhwenkwe namantombazana,
Kwaye nabazali babo.
Kwilotho yabantwana
Dlala wena, Ungathanda?
Ilotho yabantwana
Uya kwenza wonke umntu onwabe
Kunye namabhaso ahlukeneyo
Ndothukile ngovuyo.

1.Yifumane, umhlobo,
Isitshixo esisefashonini.
(Keychain)

2.Yonke imihla kunye neyure nganye
Ipensile iya kuba luncedo.
(Ipensile)

3.Ngaba uyathanda, wonke umntu uyabathanda abantwana,
Iilekese ezimnandi kakhulu.
(Iilekese)

4.Ndwendwela intsomi
Ngombala onemibala.
(Incwadi yombala)

5.Utsala ngokusuka entliziyweni,
Ngaba ufuna abamakishi?.
(Amanqaku)

6.Bamba ipokotho yakho banzi, umhlobo, musani ukuba nedyudyu,
Utyebe ngekhulu leeruble.
(Imali yebhanki)

7.Ungalinge ushiye ngasemva ekukhuleni,
Linganisa ubude bakho ngerula.
(Inqwelo yezigulana)

8.Ukuze kungabikho maxhala,
Yiba nencwadana kunye nawe.
(Incwadi yokubhalela)

9.Hayi ipilisi, akukho naliti,
I-Dirol ibaluleke kakhulu kumazinyo.
(Ukuhlafuna itshungama "Dirol")

10.Ukuba uqokelela iiphazili,
Akusayi kubakho xesha lokukruquka.
(Iphazili)

11.Funda le ncwadi,
Funda izinto ezininzi ezintsha.
(Incwadana)

12.Uyathanda ukucula iingoma,
Ithemba, uyakonwabela icwecwe.
(Icwecwe leDVD)

13.Kukho onethamsanqa phakathi kwethu -
Nuts bar kuye.
(Ibha yetshokolethi yamandongomane)

14.Endaweni yokukhala kweeruble.
Iibhegi ezimbini ezimnandi.
(Iibhegi ezimbini okanye izomisi)

15.Musa ukuba nesithukuthezi ngorhatya,
Gxumeka le bhaloni.
(Ibhaluni)

16.Ukuze ungafani noMakhulu iHedgehog,
Iinwele zifuna ikama.
(Ikama)

17.Usuku oluqaqambileyo, okanye mhlawumbi ebusuku,
Zama kwiikawusi zakho.
(Iikawusi)

18.Kwaye wena, umhlobo, njengomvuzo
Isilayi esimnandi semarmalade.
(Ipakethi yeemarmalade)

19.Zoba ilanga, umama, ihlabathi!
Ukwaziwa njengegcisa.
(Iipeyinti)

20.Imiphunga yakho iya komelela,
Ukuvuthela amaqamza esepha.
(Ibhaqa)

21.Ikamva likunika namhlanje
Ikhalenda esoloko ifuneka.
(Ikhalenda)

22.Yonke imihla iya kuphumelela,
Uyidla nini ihematogen.
(I-Hematogenous)

23.Akukho zipeni, akukho balawuli.
Yitya, kodwa iseti yezitikha.
(Izincamathelisi)

24.Akukho mntu, umhlobo, musani ukumamela,
Yitya iapile ngokukhawuleza.
(apile)

25.Hayi amaqebengwana, hayi kalach.
Ufumana ibhola epholileyo.
(Ibhola)

26.Zibone unethamsanqa -
Nantsi imagnethi yakho.
(Imagnethi)

27.Enye, ncuma rhoqo,
Musa ukohlukana nesibane sakho.
(Isibane)

28.Umama notata baya konwaba
Esi freyimu yefoto enesitayile.
(Isakhelo sefoto)

29.Sondela kufuphi, amantshontsho.
Wena ngethoyi yelolipop.
(I-Chupa-chups)

Ukuba uthanda itshokolethi, Uya konwaba ngendlela emangalisayo. Ukuba awuyithandi, akunamsebenzi. Uzakuyitya ke umama! (itshokolethi encinci)

Ngubani ofuna isepha?, ofuna israphu selekese, Kwaye unaso isaphetha! (hairpin - isaphetha)

Ukuze uhlale ungcamla iti eswiti kunye nabahlobo bakho, Ngeholide, kunye nokuvuyisana, fumana le mug! (imagi elahlayo okanye ikomityi yokudlala)

Ukuba neenwele ezintle, Unikwe elikama! (ikama)

Ukuba yingcali yezibalo, Ufuna nje le ncwadana. (incwadi yokubhalela)

Andifuni ukubawa! Ndiza kukunika ikhandlela! (ikhandlela)

Kulungile, Ulungile nje! Kule nto ufumana ikhukhamba! (netyhukhamba)

Ndingathanda ukufumana isibane? Kwaye unebhola nje! (ibhaluni)

Akukho bhaso lingcono kwihlabathi-ibhokisi yeetshokholethi yakho (ibhokisi engenanto)

Isikhumbuzo samehlo akho anobubele! Kwaye oku-... (Amabali entsomi amnandi)

Sukucinga ngokuba nomsindo kuthi - ilamuni iluncedo efama! (ilamuni)

Nali itikiti, ke itikiti, musa ukugqogqa kumagumbi, Bala, ukuba akukho okuphumelela - ukhale kwaye uzole. (Itshefu).

Wena neqabane lakho anisoze niphulukane! Awuyi kufika ekhaya ulambile nakweyiphi na yeendwendwe zakho.! (icephe elilahlwayo)

Akukho win ngcono, Kunokuba ingxowa yeplastiki (Iphakheji yoNyaka omtsha).

Asinaluvelwano ngabantu abalungileyo, Fumana intambo yokutsiba epholileyo ngokukhawuleza. (Intambo)

Ngaba ufuna ukomelela, njenge gin, Fumana ivithamin. (Iminqatha).

Sithandwa ungumhlobo wam, fumana ilekese, Ungaze uyitye ngokwakho, phatha ummelwane wakho. (Iilekese ezinkulu zetshokolethi, ekufanele inikwe ummelwane, ehleli ecaleni kwetafile)

Kwaye le yifolokhwe! Yamkela, ubusi! (ifolokhwe elahlwayo)

Ndinike isandla sakho! Fumana intloko yetswele! (itswele)

Uyakuba kwimeko engcono! Ufumana amaqebengwana (ipakethi yeecookies)

Nali itikiti lakho lethamsanqa, bamba ipensile yakho ngokuqinileyo. (Ipensile)

Ukuphumelela kwakho kunqabile, Wonwabile, akukho mathandabuzo. Awuzange ufumane iilekese ezintathu, Ah ... amaqhekeza amathathu ephepha lelekese. (iiloliphu ezintathu)

Ulonwabo lwawela ezandleni zakho. Ufumene iitapile! (amazambane)

Ungadikwa namhlanje! Fumana iti emnandi! (iti)

Kungcono uzobe ilifu. Nantsi ipeni encinci ezuba yakho (ipeni eyibholipeni)

Ukuze ingqayi igcwale, Ufuna isigqubuthelo (uphahla)

Ndandifuna ukuphumelela ipiyano, kwaye ndifumene ikhalenda. (ikhalenda)

Fumana ibhaso eliphambili - yinto eyothusayo (into exabisekileyo, isipho esiphambili ilotho).

Kwaye akukho nto, kwaye hayi kakhulu! Ukuphumelela kwakho ziifolokhwe zekhaphetshu! (intloko yekhaphetshu)

Unethamsanqa kakhulu! Wanga ummelwane ngasekunene! (akukho bhaso)

Yithathe, umhlobo, le ngqekembe kwaye uhambe ngovuyo kwihlabathi jikelele! (ingqekembe 1 iiruble).

Ukucoceka, intle Fumana le sepha (isepha)

Zonke izidlo azisoyikisi kuthi, Ukuba sinelekese (iilekese)

Ubukhathazeke kakhulu. Kodwa akukho lahleko! Unayo iibeet zetikiti lakho Ukwenza ivinaigrette.

Inkqubo yomdlalo wabantwana besikolo samabanga aphantsi "ILotho yeCourtesy", imisebenzi emihle kunye nezenzo ezichwayitisayo"

Ngaphambi kokuqhuba le nkqubo, abantwana 1-2 ngosuku, amatikiti ilotho anamanani asasazwa.

Iloto iyabanjwa: UNksk, принцесса Вежливость и сеньор Этикет.

Принцип проведения данной программы чрезвычайно прост. На сцене устанавливается большой лотерейный барабан, equlathe iibhola ezinemibala emininzi enamanani etikiti. Amaqhawe akhankanywe ngasentla ajikeleza igubu kwaye ngokuthe ngcembe akhuphe iibhola nganye nganye. Abantwana, iinombolo zabo zetikiti zihambelana neebhola, khwela eqongeni kwaye wenze imisebenzi eyahlukeneyo.

Indawo yomculo yale nkqubo ziingoma zabantwana ezihlekisayo zabaqambi neembongi ezidumileyo.

Izabelo zamatikiti elotho

Iibhola:

№ 1 – thetha ngemithetho esisiseko yokuziphatha komntu onembeko.

№ 2 – Xela imithetho esisiseko yokuziphatha etafileni.

№ 3 – inyathelo ngalinye (10 amanyathelo) thetha ilizwi elithobekileyo nelinobubele, sukuyeka.

№ 4 – dibanisa iphazili eyenziwe ekhaya enomxholo othi “Umntu onobubele nohloniphekileyo”.

№ 5 – Ngembeko mema iqabane lakho kwaye udanise kunye nalo.

№ 6 – bonisa ubunzima bemithambo yasekuseni.

№ 7 – thetha ngemithetho yococeko.

№ 8 – cula ingoma enobubele okanye enembeko.

№ 9 – Sombulula amaqashiso malunga nembeko. (Ukhetho luxhomekeke kubaququzeleli bomsitho.)

№ 10 – zoba umfanekiso kumxholo othi “Yintoni elungileyo?».

№ 11 – khumbula imigaqo yokuziphatha xa undwendwela.

№ 12 – zoba ubuso obunobubele noncumo amehlo akho evaliwe.

№ 13 – khumbula abalinganiswa abaninzi abalungileyo abavela kwiintsomi kunye neefilimu ezinopopayi kangangoko kunokwenzeka.

№ 14 – Xela imithetho esisiseko yokuzinyamekela.

№ 15 – bonisa umsasazi kamabonwakude kwinkqubo ethi “Ukuba unembeko. ..».

№ 16 – khumbula amagama abahlobo kunye namantombazana.

№ 17 – Xela imigaqo yokuziphatha eklasini.

№ 18 – bonisa, indlela yokuziphatha kwiindawo zoluntu.

№ 19 – umdlalo "Ulwandle luyaphazamiseka kube kanye"…» ("Umntu othobekileyo nonobubele, umkhenkce endaweni!»).

№ 20 – khumbula ifilimu yoopopayi enabalinganiswa abathozamileyo.

№ 21 – bonisa, indlela yokufumana iindwendwe ngokuchanekileyo.

№ 22 – bonisa, indlela yokunika izipho ngokuchanekileyo.

№ 23 – bulisa ngeelwimi ezahlukeneyo.

№ 24 – yithi ndlela-ntle ngeelwimi ezahlukeneyo.

№ 25 – xela, indlela yokuziphatha ngexesha lekhefu.

№ 26 – sayina iposikhadi kumhlobo wakho, usebenzisa amagama anobubele nandilisekileyo.

№ 27 – thetha ngemithetho yokunyamekela izihlangu.

№ 28 – thetha ngemithetho yokunakekelwa kwempahla.

№ 29 – bonisa, indlela yokuziphatha ngokuchanekileyo kwisithuthi.

№ 30 – bhala kwaye ucacise indlela yakho yemihla ngemihla.

№ 31 – nxiba kamnandi ngokukhetha izinto ezicetyisiweyo zewadilophu.

№ 32 – bonisa incoko ephucukileyo nendilekileyo.

№ 33 – khumbulani iingoma ezinamazwi alungileyo, kuhle njalo njalo.

№ 34 – qikelela, Zeziphi izinto zococeko ezikwidrowa? (ibhegi).

№ 35 – yenza ukufudumala okuncinci komzimba kunye nabaphulaphuli.

№ 36 – ukusuka kwizinto ezicetywayo kunye nezinto, ziza kunye nemodeli engaqhelekanga yempahla yabantwana.

№ 37 – dlala ngemeko ethi “Thatha ixhegwazana liwele indlela”.

№ 38 – cacisa, kutheni kufuneka wenze okulungileyo hayi okubi.

№ 39 – ngokuzithoba ndiyavuyisana nawe ngeholide.

Abantwana bawongwa ngamabhaso ngezona mpendulo zilungileyo nezichanekileyo.. Iholide inokuphela nge-disco yokuzonwabisa.

Ithanda le post? Nceda wabelane nabahlobo bakho: