Ukuphuhlisa ingqiqo yomthetho: izihloko kunye neefomathi zeziganeko

Последние материалы

Как найти свое хобби, ukuba akukho nto inomdla?

Imiyalelo Cinga, чем вам особенно нравится заниматься. Ingayiyo, вы вкусно готовите и постоянно изобретаете новые . Почему бы не начать совершенствоваться в этой области? Начните изучать национальные , запишитесь на кулинарные -классы, коллекционируй.

ТестКонфликтная ли Вы личность?

Тест «Конфликтная ли Вы личность
Инструкция:

В каждом вопросе выберите по одному ответу, наиболее соответствующему Вашему поведению.
Вопросы:

1

. В общественном транспорте начался спор на повышенных тонах. Ваша реакция?
a) не принимаю участия;.

Тест покажет «Конфликтная ли вы личность?

Тест «Конфликтная ли Вы личность
Инструкция:

В каждом вопросе выберите по одному ответу, наиболее соответствующему Вашему поведению.
Вопросы:

1

. В общественном транспорте начался спор на повышенных тонах. Ваша реакция?
a) не принимаю участия;.

Можно ли забеременеть если он в меня не кончает Можно ли забеременеть если он в меня

Можно ли забеременеть, если в тебя некончаются”, задают неопытные девушки вопрос в поисковых системах. Несмотря на широкий выбор контрацептивов пары предпочитают предохраняться от беременности путем прекращенного полового акта. Многие годы, прерванный.

Мероприятия по правовому воспитанию в начальной школе

Основной период формирования личности приходится как раз на период обучения в начальной школе. Правовое воспитание играет в этом процессе важную роль, тесно переплетаясь с патриотическим и нравственным воспитанием.

Планируя свою работу по знакомству детей с правовыми понятиями, учителю следует помнить об их возрастных особенностях. Детям младшего школьного возраста сложно воспринимать юридические термины, многие понятия им нужно давать понятным , все еще «детским» языком. Для учащихся 1-4 классы педагог должен очень внимательно отфильтровывать информацию, адаптируя ее согласно возрасту детей. В начальной школе правовое воспитание еще не проходит самостоятельно, а является продолжением нравственного и патриотического воспитания.

В начальной школе мероприятия по правовому воспитанию проходят, чаще всего, в форме игры. Это может быть дидактическая игра, игра-квест в форме путешествия (знакомство с государственными символами России) ролевые и словесные игры. Такие игры развивают у детей интерес к истории своей страны, пробуждают гражданские чувства, а вместе с тем закладываются знания в правовой области.

Читайте еще: Правовое воспитание дошкольников в детском саду

Другая форма мероприятий – тематические классные часы. Классный час дает возможность провести беседу, игру, викторину. Дидактическая игра может стать продолжением беседы в рамках классного часа (после беседы о правах человека провести дидактическую игру «запрещающие-разрешающие знаки поведения).

Знания, которые дети получат во время таких мероприятий, повышают их уверенность в себе. Младшие школьники учатся ценить труд, опыт, достижения своих предков, осознавая себя частью страны, общества, своей ответственности перед страной и окружающими.

Мероприятия по правовому воспитанию в средних и старших классах

Учащиеся средних и старших классов &#8212, вчерашние дети, шаг за шагом вступающие во взрослую жизнь. Подростковый период характеризуется весьма неустойчивым психическим состоянием, перепадами настроения, поиском себя. Такое нестабильное и неуверенное состояние делает подростков уязвимыми перед социально опасными личностями, перед соблазном перейти закон, и всем огромным миром, который они еще совсем не знают.

Именно поэтому правовое воспитание не просто важно, но и жизненно необходимо. Подростки уже в состоянии разделять плохое и хорошее, и если совершают плохие поступки, то делают это осознанно

Итоговая цель правового воспитания подростков – сформированная законопослушная личность.

Мероприятия по юридическому воспитанию молодежи должны иметь конкретную цель, требовать от подростков активного участия. Для эффективности воспитательной работы, в подготовке и проведении мероприятий должны принимать все стороны социального окружения учащегося: семья (родители), школа, представители общественности и правопорядка.

Читайте еще: Понятие, методы и формы правового воспитания

Формы мероприятий, направленных на юридическое просвещение старших школьников, могут быть любыми:

  • Беседа,
  • Тематический классный час,
  • Информационные плакаты (лучше, если их делают сами ученики),
  • Игры, конкурсы, imibuzo,
  • Экскурсии,
  • Выставки, наглядная агитация,
  • Встречи – лекции с представителями социальных структур,
  • Родительский всеобуч.

Примерные темы мероприятий по гражданско –правовому воспитанию для учащихся 5-11 классов

Форма мероприятия Тема (задача)
Классные часы в средних классах 1. «О вреде курения»,
2.«Ты не прав, если ты не знаешь прав»
3. «Предупреждён-значит вооружен»
4. «Законы жизни школьного коллектива»
5. «Что такое порядочность»
6. «Правила доверия»
7. «Конфликты в коллективе и способы их разрешения»
8. «Я – гражданин России»
Классные часы в старших классах 1. «Умей сказать «нет»
2. «Склонность или пагубная привычка?
3. «Незнание законов не освобождает от ответственности»
4. «Что такое порядочность жизни»
5. «Что значит быть принципиальным»
6. «Что такое цель
7. «Свобода половых отношений»
8. «Любовь и дружба
9. «Закон о наркотиках»
10. «Мои права – мои обязанности»
11. «Как не стать жертвой преступления»
Конкурсы, imibuzo, игры 1. Викторина «Знаю свои права» (ко дню защиты прав детей)
2. Ролевая игра «Мы и выборы»
3. Правовая игра «Я и мои права»
4. Деловая игра по праву «Сам себе адвокат»
5. Викторина ля начинающих политиков «Большая восьмерка»
Наглядная агитация 1. Стенд «Правовой уголок школьника»
2. Выставка тематической литературы Предупреждение вредных привычек у подростков».
3. Выставка рисунков «Наши права в рисунках»,
4. Конкурс плакатов «Я выбираю жизнь
Родительские всеобучи 1. «Проблемы профилактической работы с педагогически запущенными детьми» (совместно с ОПППН УВД)
2. «Готовность родителей к кризисам своих детей» (средние классы)
3. «Занятость детей «группы риска» в кружках, секциях и факультативах»
4. «Подросток и его профессиональные интересы»

Мероприятия, проводимые школой в отношении детей из «группы риска»

Если мы говорим о мероприятиях по правовому воспитанию, то следует отметить ту работу, которую ведет каждая общеобразовательная школа с детьми из неблагополучных семей, «трудными» подростками, и детьми, которых воспитывают опекуны (приемные семьи). Такая работа ведется ни от случая к случаю, а постоянно, на протяжении всего календарного (не учебного) zonyaka.

В отношении таких детей школа ставит перед собой задачи:

  1. Выявление неблагополучных семей (детей, оказавшихся в непростой ситуации),
  2. Ведение картотеки «трудных» подростков,
  3. Подбор документов на учащихся. Передача их в комитет по делам несовершеннолетних,
  4. Индивидуальные беседы с «трудными» подростками о вреде курения, алкоголя и наркотических препаратов,
  5. Беседы и консультации с родителями,
  6. Групповая и индивидуальная работа психолога с «трудными» подростками, а также с детьми в сложной жизненной ситуации,
  7. Контроль за неблагополучными семьями, регулярные рейды,
  8. Встречи с инспекторами по делам несовершеннолетних.

Помимо указанных выше мероприятий, в конце учебного года педагогический коллектив проводит мониторинг, выявляющий уровень агрессии, тревожности среди учащихся. Контролирует психологический климат в классе, а также занятость детей и подростков вне школы и на каникулах.

Ilotho yosuku lokuzalwa kubantwana kwivesi

Amakhwenkwe namantombazana,
Kwaye nabazali babo.
Kwilotho yabantwana
Dlala wena, Ungathanda?
Ilotho yabantwana
Uya kwenza wonke umntu onwabe
Kunye namabhaso ahlukeneyo
Ndothukile ngovuyo.

1.Yifumane, umhlobo,
Isitshixo esisefashonini.
(Keychain)

2.Yonke imihla kunye neyure nganye
Ipensile iya kuba luncedo.
(Ipensile)

3.Ngaba uyathanda, wonke umntu uyabathanda abantwana,
Iilekese ezimnandi kakhulu.
(Iilekese)

4.Ndwendwela intsomi
Ngombala onemibala.
(Incwadi yombala)

5.Utsala ngokusuka entliziyweni,
Ngaba ufuna abamakishi?.
(Amanqaku)

6.Bamba ipokotho yakho banzi, umhlobo, musani ukuba nedyudyu,
Utyebe ngekhulu leeruble.
(Imali yebhanki)

7.Ungalinge ushiye ngasemva ekukhuleni,
Linganisa ubude bakho ngerula.
(Inqwelo yezigulana)

8.Ukuze kungabikho maxhala,
Yiba nencwadana kunye nawe.
(Incwadi yokubhalela)

9.Hayi ipilisi, akukho naliti,
I-Dirol ibaluleke kakhulu kumazinyo.
(Ukuhlafuna itshungama "Dirol")

10.Ukuba uqokelela iiphazili,
Akusayi kubakho xesha lokukruquka.
(Iphazili)

11.Funda le ncwadi,
Funda izinto ezininzi ezintsha.
(Incwadana)

12.Uyathanda ukucula iingoma,
Ithemba, uyakonwabela icwecwe.
(Icwecwe leDVD)

13.Kukho onethamsanqa phakathi kwethu -
Nuts bar kuye.
(Ibha yetshokolethi yamandongomane)

14.Endaweni yokukhala kweeruble.
Iibhegi ezimbini ezimnandi.
(Iibhegi ezimbini okanye izomisi)

15.Musa ukuba nesithukuthezi ngorhatya,
Gxumeka le bhaloni.
(Ibhaluni)

16.Ukuze ungafani noMakhulu iHedgehog,
Iinwele zifuna ikama.
(Ikama)

17.Usuku oluqaqambileyo, okanye mhlawumbi ebusuku,
Zama kwiikawusi zakho.
(Iikawusi)

18.Kwaye wena, umhlobo, njengomvuzo
Isilayi esimnandi semarmalade.
(Ipakethi yeemarmalade)

19.Zoba ilanga, umama, ihlabathi!
Ukwaziwa njengegcisa.
(Iipeyinti)

20.Imiphunga yakho iya komelela,
Ukuvuthela amaqamza esepha.
(Ibhaqa)

21.Ikamva likunika namhlanje
Ikhalenda esoloko ifuneka.
(Ikhalenda)

22.Yonke imihla iya kuphumelela,
Uyidla nini ihematogen.
(I-Hematogenous)

23.Akukho zipeni, akukho balawuli.
Yitya, kodwa iseti yezitikha.
(Izincamathelisi)

24.Akukho mntu, umhlobo, musani ukumamela,
Yitya iapile ngokukhawuleza.
(apile)

25.Hayi amaqebengwana, hayi kalach.
Ufumana ibhola epholileyo.
(Ibhola)

26.Zibone unethamsanqa -
Nantsi imagnethi yakho.
(Imagnethi)

27.Enye, ncuma rhoqo,
Musa ukohlukana nesibane sakho.
(Isibane)

28.Umama notata baya konwaba
Esi freyimu yefoto enesitayile.
(Isakhelo sefoto)

29.Sondela kufuphi, amantshontsho.
Wena ngethoyi yelolipop.
(I-Chupa-chups)

Ukuba uthanda itshokolethi, Uya konwaba ngendlela emangalisayo. Ukuba awuyithandi, akunamsebenzi. Uzakuyitya ke umama! (itshokolethi encinci)

Ngubani ofuna isepha?, ofuna israphu selekese, Kwaye unaso isaphetha! (hairpin - isaphetha)

Ukuze uhlale ungcamla iti eswiti kunye nabahlobo bakho, Ngeholide, kunye nokuvuyisana, fumana le mug! (imagi elahlayo okanye ikomityi yokudlala)

Ukuba neenwele ezintle, Unikwe elikama! (ikama)

Ukuba yingcali yezibalo, Ufuna nje le ncwadana. (incwadi yokubhalela)

Andifuni ukubawa! Ndiza kukunika ikhandlela! (ikhandlela)

Kulungile, Ulungile nje! Kule nto ufumana ikhukhamba! (netyhukhamba)

Ndingathanda ukufumana isibane? Kwaye unebhola nje! (ibhaluni)

Akukho bhaso lingcono kwihlabathi-ibhokisi yeetshokholethi yakho (ibhokisi engenanto)

Isikhumbuzo samehlo akho anobubele! Kwaye oku-... (Amabali entsomi amnandi)

Sukucinga ngokuba nomsindo kuthi - ilamuni iluncedo efama! (ilamuni)

Nali itikiti, ke itikiti, musa ukugqogqa kumagumbi, Bala, ukuba akukho okuphumelela - ukhale kwaye uzole. (Itshefu).

Wena neqabane lakho anisoze niphulukane! Awuyi kufika ekhaya ulambile nakweyiphi na yeendwendwe zakho.! (icephe elilahlwayo)

Akukho win ngcono, Kunokuba ingxowa yeplastiki (Iphakheji yoNyaka omtsha).

Asinaluvelwano ngabantu abalungileyo, Fumana intambo yokutsiba epholileyo ngokukhawuleza. (Intambo)

Ngaba ufuna ukomelela, njenge gin, Fumana ivithamin. (Iminqatha).

Sithandwa ungumhlobo wam, fumana ilekese, Ungaze uyitye ngokwakho, phatha ummelwane wakho. (Iilekese ezinkulu zetshokolethi, ekufanele inikwe ummelwane, ehleli ecaleni kwetafile)

Kwaye le yifolokhwe! Yamkela, ubusi! (ifolokhwe elahlwayo)

Ndinike isandla sakho! Fumana intloko yetswele! (itswele)

Uyakuba kwimeko engcono! Ufumana amaqebengwana (ipakethi yeecookies)

Nali itikiti lakho lethamsanqa, bamba ipensile yakho ngokuqinileyo. (Ipensile)

Ukuphumelela kwakho kunqabile, Wonwabile, akukho mathandabuzo. Awuzange ufumane iilekese ezintathu, Ah ... amaqhekeza amathathu ephepha lelekese. (iiloliphu ezintathu)

Ulonwabo lwawela ezandleni zakho. Ufumene iitapile! (amazambane)

Ungadikwa namhlanje! Fumana iti emnandi! (iti)

Kungcono uzobe ilifu. Nantsi ipeni encinci ezuba yakho (ipeni eyibholipeni)

Ukuze ingqayi igcwale, Ufuna isigqubuthelo (uphahla)

Ndandifuna ukuphumelela ipiyano, kwaye ndifumene ikhalenda. (ikhalenda)

Fumana ibhaso eliphambili - yinto eyothusayo (into exabisekileyo, isipho esiphambili ilotho).

Kwaye akukho nto, kwaye hayi kakhulu! Ukuphumelela kwakho ziifolokhwe zekhaphetshu! (intloko yekhaphetshu)

Unethamsanqa kakhulu! Wanga ummelwane ngasekunene! (akukho bhaso)

Yithathe, umhlobo, le ngqekembe kwaye uhambe ngovuyo kwihlabathi jikelele! (ingqekembe 1 iiruble).

Ukucoceka, intle Fumana le sepha (isepha)

Zonke izidlo azisoyikisi kuthi, Ukuba sinelekese (iilekese)

Ubukhathazeke kakhulu. Kodwa akukho lahleko! Unayo iibeet zetikiti lakho Ukwenza ivinaigrette.

Inkqubo yomdlalo wabantwana besikolo samabanga aphantsi "ILotho yeCourtesy", imisebenzi emihle kunye nezenzo ezichwayitisayo"

Ngaphambi kokuqhuba le nkqubo, abantwana 1-2 ngosuku, amatikiti ilotho anamanani asasazwa.

Iloto iyabanjwa: UNksk, принцесса Вежливость и сеньор Этикет.

Принцип проведения данной программы чрезвычайно прост. На сцене устанавливается большой лотерейный барабан, equlathe iibhola ezinemibala emininzi enamanani etikiti. Amaqhawe akhankanywe ngasentla ajikeleza igubu kwaye ngokuthe ngcembe akhuphe iibhola nganye nganye. Abantwana, iinombolo zabo zetikiti zihambelana neebhola, khwela eqongeni kwaye wenze imisebenzi eyahlukeneyo.

Indawo yomculo yale nkqubo ziingoma zabantwana ezihlekisayo zabaqambi neembongi ezidumileyo.

Izabelo zamatikiti elotho

Iibhola:

№ 1 – thetha ngemithetho esisiseko yokuziphatha komntu onembeko.

№ 2 – Xela imithetho esisiseko yokuziphatha etafileni.

№ 3 – inyathelo ngalinye (10 amanyathelo) thetha ilizwi elithobekileyo nelinobubele, sukuyeka.

№ 4 – dibanisa iphazili eyenziwe ekhaya enomxholo othi “Umntu onobubele nohloniphekileyo”.

№ 5 – Ngembeko mema iqabane lakho kwaye udanise kunye nalo.

№ 6 – bonisa ubunzima bemithambo yasekuseni.

№ 7 – thetha ngemithetho yococeko.

№ 8 – cula ingoma enobubele okanye enembeko.

№ 9 – Sombulula amaqashiso malunga nembeko. (Ukhetho luxhomekeke kubaququzeleli bomsitho.)

№ 10 – zoba umfanekiso kumxholo othi “Yintoni elungileyo?».

№ 11 – khumbula imigaqo yokuziphatha xa undwendwela.

№ 12 – zoba ubuso obunobubele noncumo amehlo akho evaliwe.

№ 13 – khumbula abalinganiswa abaninzi abalungileyo abavela kwiintsomi kunye neefilimu ezinopopayi kangangoko kunokwenzeka.

№ 14 – Xela imithetho esisiseko yokuzinyamekela.

№ 15 – bonisa umsasazi kamabonwakude kwinkqubo ethi “Ukuba unembeko. ..».

№ 16 – khumbula amagama abahlobo kunye namantombazana.

№ 17 – Xela imigaqo yokuziphatha eklasini.

№ 18 – bonisa, indlela yokuziphatha kwiindawo zoluntu.

№ 19 – umdlalo "Ulwandle luyaphazamiseka kube kanye"…» ("Umntu othobekileyo nonobubele, umkhenkce endaweni!»).

№ 20 – khumbula ifilimu yoopopayi enabalinganiswa abathozamileyo.

№ 21 – bonisa, indlela yokufumana iindwendwe ngokuchanekileyo.

№ 22 – bonisa, indlela yokunika izipho ngokuchanekileyo.

№ 23 – bulisa ngeelwimi ezahlukeneyo.

№ 24 – yithi ndlela-ntle ngeelwimi ezahlukeneyo.

№ 25 – xela, indlela yokuziphatha ngexesha lekhefu.

№ 26 – sayina iposikhadi kumhlobo wakho, usebenzisa amagama anobubele nandilisekileyo.

№ 27 – thetha ngemithetho yokunyamekela izihlangu.

№ 28 – thetha ngemithetho yokunakekelwa kwempahla.

№ 29 – bonisa, indlela yokuziphatha ngokuchanekileyo kwisithuthi.

№ 30 – bhala kwaye ucacise indlela yakho yemihla ngemihla.

№ 31 – nxiba kamnandi ngokukhetha izinto ezicetyisiweyo zewadilophu.

№ 32 – bonisa incoko ephucukileyo nendilekileyo.

№ 33 – khumbulani iingoma ezinamazwi alungileyo, kuhle njalo njalo.

№ 34 – qikelela, Zeziphi izinto zococeko ezikwidrowa? (ibhegi).

№ 35 – yenza ukufudumala okuncinci komzimba kunye nabaphulaphuli.

№ 36 – ukusuka kwizinto ezicetywayo kunye nezinto, ziza kunye nemodeli engaqhelekanga yempahla yabantwana.

№ 37 – dlala ngemeko ethi “Thatha ixhegwazana liwele indlela”.

№ 38 – cacisa, kutheni kufuneka wenze okulungileyo hayi okubi.

№ 39 – ngokuzithoba ndiyavuyisana nawe ngeholide.

Abantwana bawongwa ngamabhaso ngezona mpendulo zilungileyo nezichanekileyo.. Iholide inokuphela nge-disco yokuzonwabisa.

Ithanda le post? Nceda wabelane nabahlobo bakho: