Ukuthuthukisa ukuqwashisa ngezomthetho: izihloko nezakhiwo zezehlakalo

Последние материалы

Как найти свое хобби, uma kungekho okuthakazelisayo?

Imiyalelo Cabanga, чем вам особенно нравится заниматься. Kungenzeka, вы вкусно готовите и постоянно изобретаете новые . Почему бы не начать совершенствоваться в этой области? Начните изучать национальные , запишитесь на кулинарные -классы, коллекционируй.

ТестКонфликтная ли Вы личность?

Тест «Конфликтная ли Вы личность
Инструкция:

В каждом вопросе выберите по одному ответу, наиболее соответствующему Вашему поведению.
Вопросы:

1

. В общественном транспорте начался спор на повышенных тонах. Ваша реакция?
a) не принимаю участия;.

Тест покажет «Конфликтная ли вы личность?

Тест «Конфликтная ли Вы личность
Инструкция:

В каждом вопросе выберите по одному ответу, наиболее соответствующему Вашему поведению.
Вопросы:

1

. В общественном транспорте начался спор на повышенных тонах. Ваша реакция?
a) не принимаю участия;.

Можно ли забеременеть если он в меня не кончает Можно ли забеременеть если он в меня

Можно ли забеременеть, если в тебя некончаются”, задают неопытные девушки вопрос в поисковых системах. Несмотря на широкий выбор контрацептивов пары предпочитают предохраняться от беременности путем прекращенного полового акта. Многие годы, прерванный.

Мероприятия по правовому воспитанию в начальной школе

Основной период формирования личности приходится как раз на период обучения в начальной школе. Правовое воспитание играет в этом процессе важную роль, тесно переплетаясь с патриотическим и нравственным воспитанием.

Планируя свою работу по знакомству детей с правовыми понятиями, учителю следует помнить об их возрастных особенностях. Детям младшего школьного возраста сложно воспринимать юридические термины, многие понятия им нужно давать понятным , все еще «детским» языком. Для учащихся 1-4 классы педагог должен очень внимательно отфильтровывать информацию, адаптируя ее согласно возрасту детей. В начальной школе правовое воспитание еще не проходит самостоятельно, а является продолжением нравственного и патриотического воспитания.

В начальной школе мероприятия по правовому воспитанию проходят, kujwayelekile kakhulu, в форме игры. Это может быть дидактическая игра, игра-квест в форме путешествия (знакомство с государственными символами России) ролевые и словесные игры. Такие игры развивают у детей интерес к истории своей страны, пробуждают гражданские чувства, а вместе с тем закладываются знания в правовой области.

Читайте еще: Правовое воспитание дошкольников в детском саду

Другая форма мероприятий – тематические классные часы. Классный час дает возможность провести беседу, игру, викторину. Дидактическая игра может стать продолжением беседы в рамках классного часа (после беседы о правах человека провести дидактическую игру «запрещающие-разрешающие знаки поведения).

Знания, которые дети получат во время таких мероприятий, повышают их уверенность в себе. Младшие школьники учатся ценить труд, опыт, достижения своих предков, осознавая себя частью страны, общества, своей ответственности перед страной и окружающими.

Мероприятия по правовому воспитанию в средних и старших классах

Учащиеся средних и старших классов &#8212, вчерашние дети, шаг за шагом вступающие во взрослую жизнь. Подростковый период характеризуется весьма неустойчивым психическим состоянием, перепадами настроения, поиском себя. Такое нестабильное и неуверенное состояние делает подростков уязвимыми перед социально опасными личностями, перед соблазном перейти закон, и всем огромным миром, который они еще совсем не знают.

Именно поэтому правовое воспитание не просто важно, но и жизненно необходимо. Подростки уже в состоянии разделять плохое и хорошее, и если совершают плохие поступки, то делают это осознанно

Итоговая цель правового воспитания подростков – сформированная законопослушная личность.

Мероприятия по юридическому воспитанию молодежи должны иметь конкретную цель, требовать от подростков активного участия. Для эффективности воспитательной работы, в подготовке и проведении мероприятий должны принимать все стороны социального окружения учащегося: семья (родители), школа, представители общественности и правопорядка.

Читайте еще: Понятие, методы и формы правового воспитания

Формы мероприятий, направленных на юридическое просвещение старших школьников, могут быть любыми:

  • Беседа,
  • Тематический классный час,
  • Информационные плакаты (лучше, если их делают сами ученики),
  • Игры, ukuncintisana, imibuzo,
  • Экскурсии,
  • Выставки, наглядная агитация,
  • Встречи – лекции с представителями социальных структур,
  • Родительский всеобуч.

Примерные темы мероприятий по гражданско –правовому воспитанию для учащихся 5-11 классов

Форма мероприятия Тема (задача)
Классные часы в средних классах 1. «О вреде курения»,
2.«Ты не прав, если ты не знаешь прав»
3. «Предупреждён-значит вооружен»
4. «Законы жизни школьного коллектива»
5. «Что такое порядочность»
6. «Правила доверия»
7. «Конфликты в коллективе и способы их разрешения»
8. «Я – гражданин России»
Классные часы в старших классах 1. «Умей сказать «нет»
2. «Склонность или пагубная привычка?
3. «Незнание законов не освобождает от ответственности»
4. «Что такое порядочность жизни»
5. «Что значит быть принципиальным»
6. «Что такое цель
7. «Свобода половых отношений»
8. «Любовь и дружба
9. «Закон о наркотиках»
10. «Мои права – мои обязанности»
11. «Как не стать жертвой преступления»
Конкурсы, imibuzo, игры 1. Викторина «Знаю свои права» (ко дню защиты прав детей)
2. Ролевая игра «Мы и выборы»
3. Правовая игра «Я и мои права»
4. Деловая игра по праву «Сам себе адвокат»
5. Викторина ля начинающих политиков «Большая восьмерка»
Наглядная агитация 1. Стенд «Правовой уголок школьника»
2. Выставка тематической литературы Предупреждение вредных привычек у подростков».
3. Выставка рисунков «Наши права в рисунках»,
4. Конкурс плакатов «Я выбираю жизнь
Родительские всеобучи 1. «Проблемы профилактической работы с педагогически запущенными детьми» (совместно с ОПППН УВД)
2. «Готовность родителей к кризисам своих детей» (средние классы)
3. «Занятость детей «группы риска» в кружках, секциях и факультативах»
4. «Подросток и его профессиональные интересы»

Мероприятия, проводимые школой в отношении детей из «группы риска»

Если мы говорим о мероприятиях по правовому воспитанию, то следует отметить ту работу, которую ведет каждая общеобразовательная школа с детьми из неблагополучных семей, «трудными» подростками, и детьми, которых воспитывают опекуны (приемные семьи). Такая работа ведется ни от случая к случаю, а постоянно, на протяжении всего календарного (не учебного) zonyaka.

В отношении таких детей школа ставит перед собой задачи:

  1. Выявление неблагополучных семей (детей, оказавшихся в непростой ситуации),
  2. Ведение картотеки «трудных» подростков,
  3. Подбор документов на учащихся. Передача их в комитет по делам несовершеннолетних,
  4. Индивидуальные беседы с «трудными» подростками о вреде курения, алкоголя и наркотических препаратов,
  5. Беседы и консультации с родителями,
  6. Групповая и индивидуальная работа психолога с «трудными» подростками, а также с детьми в сложной жизненной ситуации,
  7. Контроль за неблагополучными семьями, регулярные рейды,
  8. Встречи с инспекторами по делам несовершеннолетних.

Помимо указанных выше мероприятий, в конце учебного года педагогический коллектив проводит мониторинг, выявляющий уровень агрессии, тревожности среди учащихся. Контролирует психологический климат в классе, а также занятость детей и подростков вне школы и на каникулах.

Ilotho yosuku lokuzalwa yezingane evesini

Abafana namantombazane,
Futhi nabazali babo.
Elotho yezingane
Dlala wena, Ungathanda?
Ilotho yezingane
Kuzojabulisa wonke umuntu
Nemiklomelo ehlukahlukene
Kuyamangaza.

1.Yithole, umngane,
I-keychain yemfashini.
(I-keychain)

2.Nsuku zonke kanye nehora ngalinye
Ipensela izofika kahle.
(Ipensela)

3.Ingabe uyathanda, wonke umuntu uyazithanda izingane,
Amaswidi amnandi kakhulu.
(Uswidi)

4.Vakashela inganekwane
Ngombala onemibala.
(Incwadi yombala)

5.Ukhipha enhliziyweni,
Ingabe udinga omaka?.
(Omaka)

6.Bamba iphakethe lakho banzi, umngane, ungabi namahloni,
Ucebe ngama-ruble ayikhulu.
(Imali yemali)

7.Ungalinge ushiye ngemuva ekukhuleni,
Linganisa ubude bakho ngerula.
(I-ambulensi)

8.Ukuze kungabikho izinkathazo,
Yiba nencwajana nawe.
(Incwadi yokubhalela)

9.Akulona iphilisi, awukho umjovo,
I-Dirol ibaluleke kakhulu kumazinyo.
(Ukuhlafuna ushingamu "Dirol")

10.Uma uqoqa puzzle,
Ngeke sibe khona isikhathi sokubhoreka.
(Indida)

11.Funda le ncwadi,
Funda izinto eziningi ezintsha.
(Incwajana)

12.Uyathanda ukucula izingoma,
Themba, uzojabula nge-disc.
(I-DVD yediski)

13.Kukhona onenhlanhla phakathi kwethu -
Ibha yamantongomane kuye.
(Ibha ye-chocolate yamantongomane)

14.Esikhundleni sokukhala ama-ruble.
Ama-bagel amabili amnandi.
(Ama-bagels amabili noma omisiwe)

15.Ungadinwa kusihlwa,
Vuthela leli bhaluni.
(Ibhaluni)

16.Ukuze ungafani noGogo uHedgehog,
Izinwele zidinga ikama.
(Ikama)

17.Usuku olukhanyayo, noma mhlawumbe ebusuku,
Zama emasokisini akho.
(Amasokisi)

18.Nawe, umngane, njengomvuzo
Ucezu olumnandi lwe-marmalade.
(Iphakethe lama-marmalade)

19.Dweba ilanga, umama, umhlaba!
Ukuze waziwe njengeciko.
(Amapende)

20.Amaphaphu akho ayoba namandla,
Ukuphefumula insipho amabhamuza.
(Ibhamuza)

21.Ikusasa likunika namuhla
Ikhalenda elidingeka njalo.
(Ikhalenda)

22.Zonke izinsuku zizophumelela,
Udla nini i-hematogen.
(I-Hematogenous)

23.Awekho amapeni, abekho ababusi.
Yidla, kodwa isethi yezitika.
(Izitika)

24.Akekho, umngane, ningalaleli,
Yidla i-apula ngokushesha.
(i-apula)

25.Hhayi amakhukhi, hhayi kalach.
Uthola ibhola elipholile.
(Ibhola)

26.Zibone unenhlanhla -
Nawu uzibuthe wakho.
(Umazibuthe)

27.Okunye, smile kaningi,
Ungahlukanisi nesibani sakho.
(Ithoshi)

28.Umama nobaba bazojabula
Lolu hlaka lwesithombe olusesitayeleni.
(Uhlaka lwesithombe)

29.Sondela eduze, imidlwane.
Wena ngethoyizi lelolipop.
(Ama-Chupa-chups)

Uma uthanda ushokoledi, Uzojabula ngendlela emangalisayo. Uma ungakuthandi, akunandaba. Umama uzoyidla ke! (ushokoledi omncane)

Ubani odinga insipho?, odinga i-candy wrapper, Futhi unomnsalo! (hairpin - umnsalo)

Ukuze ukwazi ukunambitha itiye elimnandi njalo nabangani bakho, Eholidini, kanye nokuhalalisela, thola le nkomishi! (inkomishi elahlwayo noma inkomishi yokudlala)

Ukuze ube nezinwele ezinhle, Unikezwa lelikama! (ikamela)

Ukuze ube isazi sezibalo esikhulu, Udinga nje le notebook. (incwadi yokubhalela)

Angifuni ukuba nomhobholo! Ngizokunika ikhandlela! (ikhandlela)

Hhayi-ke, Umuhle nje! Ngalokhu uthola ikhukhamba! (ikhukhamba)

Ungathanda ukuthola ithoshi? Futhi usanda kuthola ibhola! (ibhaluni)

Awukho umklomelo ongcono emhlabeni - ibhokisi likashokoledi lakho (ibhokisi elingenalutho)

Isikhumbuzo samehlo akho anomusa! Futhi lokhu-… (Inganekwane)

Ungacabangi ngokusithukuthelela - ulamula uwusizo epulazini! (ilamuna)

Nali ithikithi, ngakho ithikithi, musa ukupequlula emakamelweni, Bala, ukuthi akukho ukunqoba - khala futhi wehlise umoya. (Iduku).

Wena nomngane wakho anisoze nalahleka! Ngeke uze ekhaya ulambile kusuka kunoma yisiphi isivakashi sakho.! (ukhezo alahlwayo)

Akukho ukunqoba okungcono, Kunesikhwama sepulasitiki (Iphakethe loNyaka Omusha).

Asibadabukela abantu abalungile, Thola intambo epholile yokugxuma ngokushesha ngangokunokwenzeka. (Intambo)

Ingabe ufuna ukuba namandla, njenge-gin, Thola ivithamini. (Isaqathe).

Sthandwa ungumngane wami, uthole uswidi, Ungalidli ngokwakho, phatha umakhelwane wakho. (Uswidi omkhulu kashokoledi, okufanele inikezwe umakhelwane, ehlezi eduze kwetafula)

Futhi lokhu kuyimfoloko! Yamukela, uju! (imfoloko elahlwayo)

Протяни-ка твою руку! Получи головку лука! (репчатый лук)

Будет лучше настроенье! Достается Вам печенье (iphakethe lamakhukhi)

Вот билет счастливый ваш, держите крепко карандаш. (Ipensela)

Ukuwina kwakho kuyivelakancane, Ujabulile, Akungatshazwa. Awutholanga amaswidi amathathu, Ah ... izingcezu ezintathu zephepha likaswidi. (ama-lollipop amathathu)

Injabulo yawela ezandleni zakho. Unamazambane! (izambane)

Ungadinwa namuhla! Thola itiye elimnandi! (itiye)

Kungcono udwebe ifu. Nali ipeni lakho elincane eliluhlaza (ipeni eliyi-ballpoint)

Ukuze imbiza igcwale, Udinga isembozo (ingafulela)

Bengifuna ukuwina upiyano, futhi ngathola ikhalenda. (ikhalenda)

Thola umklomelo oyinhloko - kuyamangaza kancane (okuthile okuyigugu, isipho esikhulu selotho).

Futhi akunalutho, futhi hhayi obukhulu kakhulu! Okuwinile kwakho kuyizimfoloko zeklabishi! (ikhanda leklabishi)

Unenhlanhla ngokwedlulele! Hug umakhelwane kwesokudla! (akukho mklomelo)

Ithahe, umngane, loluhlamvu lwemali futhi ngihambe ngenjabulo emhlabeni jikelele! (uhlamvu lwemali 1 ama-ruble).

Ukuhlanzeka, enhle Thola le nsipho (insipho)

Zonke izidlo azisesabi kithi, Uma sinawo uswidi (amaswidi)

Ubukhathazeke kakhulu. Kodwa akukho ukulahlekelwa! Uthole ama-beet ethikithi lakho Ukwenza i-vinaigrette.

Uhlelo lomdlalo lwezingane zesikole samabanga aphansi "Courtesy Lottery", izenzo ezinhle nezenzo ezijabulisayo"

Ngaphambi kokwenza lolu hlelo, izingane 1-2 ngosuku, amathikithi elotho anezinombolo asatshalaliswa.

Ilotho ibanjiwe: UNkosikazi Wokuziphatha, I-Princess Politeness kanye ne-Señor Etiquette.

Isimiso salolu hlelo silula kakhulu. Kufakwe isigubhu esikhulu selotho esiteji, equkethe amabhola anemibala eminingi anezinombolo zamathikithi. Amaqhawe ashiwo ngenhla asonta isigubhu futhi kancane kancane akhiphe amabhola ngalinye ngalinye. Izingane, izinombolo zakhe zamathikithi zihambisana namabhola, ngena esiteji wenze imisebenzi eyahlukene.

Isimo somculo salolu hlelo izingoma zezingane ezihlekisayo zabaqambi nezimbongi ezidumile.

Izabelo zamathikithi elotho

Amabhola:

№ 1 – khuluma ngemithetho eyisisekelo yokuziphatha komuntu onesizotha.

№ 2 – tshela imithetho eyisisekelo yokuziphatha etafuleni.

№ 3 – zonke izinyathelo (10 izinyathelo) isho izwi elinesizotha nelinomusa, ungayeki.

№ 4 – hlanganisa iphazili eyenziwe ekhaya enesihloko esithi “Umuntu onomusa nonesizotha”.

№ 5 – umeme umlingani wakho ngesizotha futhi udanse naye.

№ 6 – khombisa inkimbinkimbi yokuzivocavoca kwasekuseni.

№ 7 – khuluma ngemithetho yenhlanzeko.

№ 8 – cula iculo elinomusa noma elinesizotha.

№ 9 – xazulula izimfumbe mayelana nenhlonipho. (Ukukhethwa kungokubona kwabahleli bomcimbi.)

№ 10 – dweba isithombe esihlokweni esithi “Yini enhle?».

№ 11 – khumbula imithetho yokuziphatha lapho uvakashile.

№ 12 – dweba ubuso obunomusa nobumamathekayo uvale amehlo akho.

№ 13 – khumbula abalingisi abaningi abahle abavela ezinganekwaneni namafilimu opopayi ngangokunokwenzeka.

№ 14 – tshela imithetho eyisisekelo yokuzinakekela.

№ 15 – dlala umethuli we-TV ohlelweni oluthi “Uma uhloniphekile. ..».

№ 16 – khumbula amagama abangani nezintombi.

№ 17 – tshela imithetho yokuziphatha ekilasini.

№ 18 – bonisa, indlela yokuziphatha ezindaweni zomphakathi.

№ 19 – umdlalo "Ulwandle luyanyakaza kanye"…» (“Umuntu onesizotha futhi onomusa, qhwa endaweni!»).

№ 20 – khumbula ifilimu yopopayi enabalingisi abahloniphekile.

№ 21 – bonisa, indlela yokwamukela izivakashi ngendlela efanele.

№ 22 – bonisa, kanjani ukunikeza izipho ngendlela efanele.

№ 23 – bingelela ngezilimi ezahlukene/ukuthi sawubona.

№ 24 – valelisa ngezilimi ezahlukene/valelisa.

№ 25 – tshela, indlela yokuziphatha ngesikhathi sekhefu.

№ 26 – sayina iposikhadi kumngane, usebenzisa amagama anomusa nahloniphekile.

№ 27 – khuluma ngemithetho yokunakekelwa kwezicathulo.

№ 28 – khuluma ngemithetho yokunakekelwa kwezingubo.

№ 29 – bonisa, indlela yokuziphatha ngendlela efanele kwezokuthutha.

№ 30 – bhala futhi uchaze isimiso sakho sansuku zonke.

№ 31 – gqoka kahle ngokukhetha izinto eziphakanyisiwe ze-wardrobe.

№ 32 – veza ingxoxo ephucuzekile nenesizotha.

№ 33 – khumbula izingoma ezinamagama amahle, okuhle nokunye.

№ 34 – qagela, Yiziphi izinto zokuhlanzeka ezisekhabetheni? (isikhwama).

№ 35 – yenza ukufudumeza umzimba kancane nezilaleli.

№ 36 – kusukela ezintweni ezihlongozwayo kanye nezinto, vela nemodeli engavamile yezingubo zezingane.

№ 37 – dlala isimo "Yenisa isalukazi ngomgwaqo".

№ 38 – chaza, kungani udinga ukwenza okuhle hhayi okubi.

№ 39 – ngiyakuhalalisela ngesizotha ngeholidi.

Izingane ziklonyeliswa ngemiklomelo ngezimpendulo ezingcono kakhulu nezilungile.. Iholide lingaphetha nge-disco ejabulisayo.

Thanda lokhu okuthunyelwe? Sicela wabelane nabangani bakho: